arbeidsmarkt Joanknecht Lonneke

Onze mensen

 

Wij zetten de talenten van onze mensen in om onze klanten op een hoogwaardig niveau te kunnen bedienen. Talent is meer dan kennis alleen. De vaardigheden en karakters van onze mensen maken het verschil. Van belang is het kunnen omgaan en meegaan met ondernemers in alle levensfasen van de onderneming.

Loopbaan afgestemd op levensfase

We moedigen onze mensen zelf ook aan om hun loopbaan af te stemmen op de levensfase waarin ze zich bevinden. Met aandacht voor een mooie balans tussen inspanning en ontspanning. Verder hebben we oog voor diversiteit. Want iedereen is anders. Onze mensen zijn hoogopgeleide professionals met verschillende achtergronden. Denk aan psychologie, bedrijfskunde, finance & control (RC), IT-auditing en ICT naast de meer voor de hand liggende opleidingen als accountancy, fiscaal recht en fiscale economie.

Ontwikkeling

We kijken breed naar de ontwikkeling van onze mensen en werken met rollen. Dit maakt het mogelijk hun eigen loopbaan vorm te geven. Onze organisatie is dan ook een aaneenschakeling van talenten die kennis en vaardigheden aan elkaar overbrengen. Wij geloven in de talenten van onze mensen. Als zij doen waar ze goed in zijn en met passie en plezier werken, creëren we voor onze mensen, onze organisatie en onze klanten de meeste waarde.

Onze mensen blijven ons belangrijkste kapitaal. We spelen mede in op veranderende klantbehoeften door de samenstelling, flexibiliteit en diversiteit van onze mensen, waarbij we een uitdagende en hoogwaardige werkomgeving blijven bieden.

7 thema’s voor de toekomst

Dit nieuwsbericht is een onderdeel van een achtergrondartikel waarin Joanknecht 7 thema’s voor de toekomst deelt. Ons zeventigjarig jubileum is een mooi moment om vooruit te kijken naar de komende jaren. We zien trends en ontwikkelingen waar wij ons nu en in de toekomst op willen focussen. Daar nemen we u graag in mee. Lees het achtergrondartikel, waarin we ingaan op slim inzetten van technologische ontwikkelingen, onze mensen, familiebedrijven verder brengen in alle levensfasen, internationaal zakendoen, je accountant als business coach, ondernemen in netwerken en versterken van overlevingskansen. Dit is een greep uit trends en ontwikkelingen die wij vanuit onze business signaleren. Onze agenda is flexibel, maar wat zal blijven is onze persoonlijke benadering vanuit deskundigheid waarbij we motiverend en gedreven voor onze klanten het verschil willen maken.

Meer weten over ons hr-beleid en onze dienstverlening op het gebied van hr?

Neem contact op met Stefan Suy, partner en bestuurslid, per mail naar ssuy@joanknecht.nl of telefoon +31 (0)40 240 9511, of Lonney Geris, hr-manager, per mail naar lgeris@joanknecht.nl of telefoon +31 (0)40 240 9465.