Medior hr-businesspartner

Medior hr-business partner

2 maart 2021

Wil jij jouw talent op het gebied van hr inzetten bij meerdere mkb-bedrijven? Kijk jij ernaar uit verschillende ondernemers te ondersteunen bij uiteenlopende personele vraagstukken en daardoor een band met hen op te bouwen? Laat van je horen! Ons HR-Services team is op zoek naar versterking in de rol van medior  hr-businesspartner.

Joanknecht HR-Services

Ons HR-Services team ondersteunt ondernemers en hun onderneming bij het structureel verbeteren van het resultaat dat de organisatie boekt door te streven naar deskundig personeel met hart voor de zaak. Medewerkers die gemotiveerd zijn, uitgedaagd worden, betrokken zijn en met elkaar in gesprek zijn. Wij kijken met een scherp oog naar individuele mogelijkheden en teamontwikkeling. Personele vraagstukken benaderen wij vanuit verschillende invalshoeken. Denk daarbij bijvoorbeeld aan beloningsvraagstukken, reorganisaties en het visualiseren van performance cijfers in dashboards.

 

Wat doe je als medior hr-businesspartner bij Joanknecht?

In de rol van medior hr-businesspartner ben je actief met het acquireren en uitvoeren van hr-gerelateerde adviesopdrachten voor klanten, zowel bij bestaande klanten van Joanknecht als nieuwe klanten. Dit zijn voornamelijk familiebedrijven binnen het mkb, inspirerende ondernemingen in de Brainportregio.

 

De werkzaamheden in de rol van hr-businesspartner zijn uiteenlopend. Duidelijk is dat je altijd op  projectbasis werkt voor onze klanten. Je begeleidt de ondernemer in het zoeken naar en implementeren van passende oplossingen op het gebied van hr. Denk hierbij aan vraagstukken over opleidingen, assessments, beoordelen & belonen, arbeidsvoorwaarden, verzuim, organisatie-inrichting en performancemanagement.

 

Daarnaast ben je, samen met je collega hr-businesspartners, verantwoordelijk voor:

  • de doorontwikkeling van de dienstverlening van HR-Services;
  • het ontwikkelen van tools die de ondernemer ondersteunen;
  • het vormen van een bron van inspiratie voor klanten en collega’s van Joanknecht.

 

Jouw profiel en talent

  • Afgeronde WO-opleiding in de richting van strategisch HRM, personeelswetenschappen, bedrijfskunde met gr-specialisatie of gerelateerd.
  • Minimaal 3 tot 7 jaar werkervaring in een adviserende rol, bij voorkeur in de mkb-branche.
  • Door je organisatiesensitiviteit weet je in te spelen op klantbehoeften en deze te vertalen naar hr oplossingen.
  • Je bent positief-kritisch vanuit een klantgerichte instelling.
  • Je bent gestructureerd, resultaatgericht, pragmatisch en creatief en beschikt daarnaast over organisatorisch en analytisch vermogen.
  • Je bent beschikbaar voor 24 tot 40 uur per week (functie kan zowel parttime als fulltime worden ingevuld).

 

Waarom werken bij Joanknecht?

Natuurlijk bieden we naast deze inhoudelijk interessante functie een fijne werkomgeving. Daarbij moet je denken aan:

  • een gezellige werksfeer en onderlinge contacten als in een kleine organisatie; we kennen elkaar allemaal!
  • goede balans tussen samen aan het werk zijn voor klanten, inspanning en ontspanning;
  • samenwerken als een team, met vooral jonge mensen;
  • een fonkelnieuwe werkplek en fijne thuisbasis (per 1 februari 2021 werken we vanuit onze nieuwe ontmoetingsplek op Beemdstraat 36 in Eindhoven);
  • hoog kwaliteitsstreven in een professionele werkomgeving;
  • de leukste klanten in de Brainportregio, van start-ups tot familiebedrijven en internationale organisaties;
  • persoonlijke benadering van jouw loopbaan rekening houdend met jouw wensen, ambities en privé-situatie;
  • alle vrijheid en ruimte om eigen initiatieven en ideeën in te brengen en te realiseren.

 

Kom gerust eens op de koffie om de Joanknecht sfeer echt te proeven!

 

Contact

Vertel ons jouw verhaal, motivatie en ambitie tijdens een kennismakingsgesprek! Neem hiervoor of voor meer informatie over deze vacature contact op met Susan Vonk, hr-adviseur, op telefoonnummer +31 40 240 9531 of via svonk@joanknecht.nl.

 

Leer onze mensen alvast kennen via onze medewerkersverhalen.

 

Een online assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Dit assessment brengt je werkstijl in kaart en het meet een aantal competenties die belangrijk zijn voor deze functie en je verdere loopbaan. Daarnaast maakt de aanvraag van een Verklaring omtrent Gedrag onderdeel uit van de sollicitatieprocedure voor deze vacature.